جوک جدیده جدیده

جوک جدید و خنده دار شهریور 92

 

 

یعنی وقتایی که قراره از ماشین پیاده نشم

 

یه جوری لباس می پوشم که اگه تصادف شه و مجبور شم که پیاده بشم

 

آبرو خاندانمونو با اون لباسایی که تنه منه به باد میدم

 

 

 

 

 

 

عکسم رو صفحه کامپیوتر بود

 

مامان بزرگم عینکش رو نزده بود پرسید این آدمه؟

 

من با کلی شوق و ذوق می گم  منم مامان جون

 

برگشته میگه : زودتر جون بکن بگو دیگه من فک کردم آدمه

 

 

 

 

اینایی که کسی از کاراشون سردرنمیاره،


اینایی که کاراشونو همیشه ساکت و آروم انجام میدن،


اینایی که عشقشون لباس مشکیه


اینایی که دلشون نمیاد وقتی که خوابی بیدارت کنن،


اینایی که روزا براشون بی معنی شده و شبا فقط کار میکنن،


اینایی که با دیواره خونه ها یه دنیا خاطره دارن،


اینا رو خیلی زیاد مواظبشون باشید،


این لامصبا دزدن !

 

 

 

 

 


.
.
.
داداشم نوجوون بود میرفت باشگاه کونگ فو و کشتی, منم اون موقه ها بچه بودم


هر وقت که تو باشگاشون یه فن جدید بهشون یاد میدادن میومد تو خونه رو من اجرا میکرد


منم به ازای هر فن پول میگرفتم


یعنی از کوچیکی من با این سختی پول درمیاوردما !

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت2:53---4 شهريور 1392
بابا اون مطلب دزدا خیلی باحال بود!!!ولی اون فن کشتی رو داداشم رو من هم امتحان می کرد ولی من هم یاد گرفتم از اون روز به بعد قشنگ جوابشو بدم!!!هیچی دیگه فقط اگه یه روز تو خیابون کسی اذیتم کنه فکر نکنم به یه آقای محترمی نیاز باشه تا کمکم کنه!!!دزده خیلی شانس بیاره زنده از دستم در بره!!!!!
پاسخ:آخ حال کردم دمت گرم منم هم همه ی فن های تکواندو وشو و همه رو روش خالی میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392 | 12:43 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.