مطلب طططططططططططططططنننننننننننززز

حال و روز دانشجو ها در طول ســــال

در طول تـــرم:    


سه روز مانـده به امتحان:    

دو روز مانــده به امتحان:    

شب امتحـــان:    


یک ساعت مانــده به امتحان:    
سر جلسه امتـحان:    
هنـگـام خروج از جلسه:    
یک هفته بعد از امتحـــان:    

 

 

 

 

 

 

 

 

الان مادرم اومده میگه بیا دلستر بخور پسرم


تعجب کردم میگم دستت درد نکنه


میگه آخه از این تلخاست کسی نمیتونه بخوره


الان دنبال پدر مادر واقعیم میگردم

 

 

 

 

 

گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست


گفتم این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت1:39---9 شهريور 1392
اون دانشجوئه خیلی باحال بود!!!!!
پاسخ:ممنونم


سارا
ساعت19:03---8 شهريور 1392
سلام

فقط بخاطر پرسپولیس

وبلاگتو خوندم عالیه راجب پرسپولیس مطالب بیشتری بذارممنون
پاسخ: ممنون که سرزدی حتما فعلا که 3-0 بازی رو بردیم


Me
ساعت13:07---8 شهريور 1392
سلام ...

ممنووووووووووووووووونم که بهم سر میزنی...من تا جایی که بتونم سرت میزنم!


پاسخ:مخلصم ممنون


Trust
ساعت12:58---8 شهريور 1392
سلام

خیلی لحن خوبی رو برای مطالبت انتخاب کردی ... همین باعث میشه تا خواننده جذب مطلبت شه.

اگه دوست داشتی منو لینک کن بعد کامنت بذار تا با افتخار لینکت کنم...

دریچه ای به زندگی

http://trust7.loxblog.com


پاسخ:ممنون که سرزدین همین الان میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 12:35 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.