بخند!!!!!!!!!!!!!!!!

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که

 

هیچوقت نظرمُ به کسی تحمیل نمیکنم


ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …


تموم شد و رفت...!

 

 

 

 

 

 

 

عصر حجر، عصر اطلاعات، عصر ارتباطات،

 

عصر فن آوری، عصر دیجیتال.....


همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در

 

عصر صورت گرفته و از صبح زود بیدار شدن آدم به جایی نمیرسه!!!

 

 

 

 

 

 

 

شما هم اینجوری هستید؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری که باز میکنن نبندن ،
 

مثلا در اتاق ، کشو ، کمد ، شامپو ، خمیر ریش ، خمیر دندون ...
 

اینا رو باس زد له کرد 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشکلی هست !؟

podborl1

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

yeganeh
ساعت11:01---23 شهريور 1392
وایییی اون شیر چجوری رفته بالای اسب
پاسخ:نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شهرزاد
ساعت22:27---21 شهريور 1392
راستی شیرینی رو دادم، قالت هم خیلی خوشگله!!!
پاسخ:مرسی اخه ما چه جوری شیرینی بخوریم مجازی!!!!!!!!!!!!!!


شهرزاد
ساعت22:17---21 شهريور 1392
اون واکنشه خیلی باحال بود!!!!!!!
پاسخ:خودم هم خیلی خندیدم


mahdi
ساعت16:20---21 شهريور 1392
درود.

منم شمارو با افتخار لینک کردم!
پاسخ:مرسییییییییییییییییی


Me
ساعت13:09---21 شهريور 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا اااای!

اون نخ کش خیلی باحال بوووود
پاسخ:ممنونننننننننننننننننننننننننننننننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 12:28 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.