تومدرسه تنبیه شدی یانه؟

 

 

 

 

اقا دیگه کار از ابرو برداشتنو؛ شلوار قرمز پوشیدنو؛ گوشواره انداختن پسرا گذشته؛

امروز

 

یه پسر رو


دیدم وسط دعوا داشت جیغ میزد!!!!! :))))))))

 

 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

گل مينا
ساعت18:24---11 بهمن 1392
خير
پاسخ:جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


yeganeh
ساعت20:27---20 آذر 1392
من شدم....

کلاس اول و دوم دبستان که بودم...

اونم با خط کش فلزی
پاسخ:ایول خخخخخخخخخخ!!!!!!


حكيمه
ساعت13:45---19 آذر 1392
نه
پاسخ:ایول !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یه دختر استقلالی
ساعت15:37---16 آذر 1392
تنبیه که بیشتر بهم گیر میدن میگن اون موها تو بزار تو عروسی که نیودی
پاسخ:این مشترک بین همه مدارس!!!!!!!!!!!!!!!!


7777
ساعت22:18---14 آذر 1392
به نظر من هردو گروه جامعه مقصرن چون اگه دخترا کرم نریزن پسرا شماره نمیندازن و برعکس پسرا هم باید عاقل باشن که تو همچین دامی نیفتن
پاسخ:ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در کل باهات موافقم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سمر
ساعت17:43---14 آذر 1392
نه معلم ها نه ناظم هاو معاون ها و مدیر موننننننننن خیلی رو ی اعصابم راه میرن مخصوصن امسال که من بی چاره با سلنا تو یک کلاس افتادم و سلنا پر رو تر از من هست و من اصلا حرف زدن بلد نیستم و این که همش معاون بهم میگه گیرت رو پایین بزن و ارایش نکن و مانتوت رو کوتاه نکن شلوارت رو چسب نکن و از همه مهم تر حد بزن واییییی اخه این هم دلیل واسه گیر دادنه

چه دورو زمونه ای شده راستی اپم
پاسخ:نه مامدرسه ما دیگه در این حد نیست!!!!!!!!! کمتر گیر میدن!!!! اومدم! چه خوبه با دختر عمه اتی دیگه!!!!!! راستی سلنا دختر عمه ات بود؟


شهرزاد
ساعت20:19---13 آذر 1392
خخخخخخخخخ!!ایول دمت گرم،باحال بود!!!
پاسخ:مخلصم!


7777
ساعت22:10---10 آذر 1392
تنبیه نشدیم ولی همون طور که خودت میدونی سرزنش روحیییییییییییییییییییییییی امان اماااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااان:- ((خخخخخخخخخخخ
پاسخ:هلاک سرزنش روحیتم به خد ا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی باهات موافقم!!!! مخصوصا با این معاون که جدیدا شاخ شده


7777
ساعت21:33---10 آذر 1392
اره والاه چه دوره زمونه ای شده...........
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


بابای مهسا
ساعت16:26---10 آذر 1392
چوب مللم گله هر نخورده دمش گرم زرنگ بوده در رفته.اما نوش جونه اونی که کتک خورده
پاسخ:ما در رفتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سجاد
ساعت17:19---9 آذر 1392
زياااااااد، مثلا يه بار معلممون سرش پايين بود جلوييم برگشت يه فحش بهم داد منم محكم زدم تو سرش دريغ از اينكه همون لحظه معلم سرشو بلند كرد و منو ديد و از تخت آخر منو پرتاپ كرد جلوي در كلاس!!!! (معلممون دان 4 جودو داشت و به ما ميگفت هر زمان عصباني شدم كنترلمو از دست ميدم پس سعي كنيد يه شكلك درآريد تا خندم بگيره و نزنمتون!! اما من تو اون لحظه هيچ شكلكي يادم نيومد و با سر رفتم تو در كلاس، كلاس اول راهنمايي بودم و خيلي هم ريز بودم...)

.

.

.

درضمن اين شما دختراييد كه به اينجور پسرا بها ميدين خب، خداييش برو تو جامعه ببين يه پسري كه ابرو برداشته با چند تا دختر دوسته و برعكس يه پسري كه ابروهاش مردونست چندتا...؟؟؟؟
پاسخ:هیچ ربطی نداره!!!!!!!!!!!! اتفاقا برعکس تقصیر پسرهاست!!!!!!!


666666666
ساعت16:20---9 آذر 1392
میشه گفت تذکراونم به خاطره کارای بعضیا
پاسخ:منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، عکس ، ،
برچسب‌ها: عکس سوالی , عکس سوالی92 , عکس سوالی آذر92 , طنز مدرسه , جوک مدرسه , مدرسه , ,

تاريخ : شنبه 9 آذر 1392 | 15:13 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.