کدوم درس رو تو دبستان بیشتر دوس داشتی؟؟؟؟؟
 
کدوم درس رو تو دبستان بیشتر دوس داشتی؟؟؟؟؟

 

 

من که معلومه ورزشخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده



نظرات شما عزیزان:

واله
ساعت14:34---3 فروردين 1393
جغد رافی
خخخههههههه


حكيمه
ساعت15:52---27 آذر 1392
همه رو....
پاسخ:واقعا؟


بابای مهسا
ساعت17:02---24 آذر 1392
خودت چی فکر میکنی
پاسخ:من اگه تورو شناختم ........ فامیلیم رو عوض میکنم میزارم فامیل خودت خخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!! ما نمیدونیم سرکاریم نیستیم البته باید ذکر کنم که صدرصد هست مارو هی نپیچون طرف رو چند سال پیش هم معرفی کردی !!!!!!!


بابای مهسا
ساعت20:12---22 آذر 1392
پت جفتتون گادوشه هست بشین درس بخونید اینجور میخاین دارو ساز بشین برای من.فایده نداره باید رو مهسا سرمایه گذاری کنم
پاسخ:بگو بینیم مامان مهسا چه خبر؟؟؟؟؟؟؟ یه چیزایی شنیده ام !!!!!! امیدوارم شایعه باشه وگرنه من میدونم و توووووووووووووووو!!!!!!!!!


666666666
ساعت11:50---22 آذر 1392
تاریخ وعلوم،ولی حالا که فکرمیکنم می بینم هیجان باورزشه .شانش این هفته هم بخاطره المپیادبربادرفت
پاسخ:تاریخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه بابا از تاریخ دیگه بد تر نیست!!!!!!!!!!!!!!!


✿Áreƒeh✿
ساعت18:52---21 آذر 1392
ورزش خیییییییییییییییلی دوس دارم به هنرم تقریبا علاقه دارم

شهرزاد
ساعت13:05---21 آذر 1392
ریاضی ، هنر و قرآن!!!
پاسخ:شوخی نکن ریاضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


یه دوست خوب
ساعت11:02---21 آذر 1392
همه شون رودس دارم اههههههههه ولی بزار یه دیقه فک کنم :اوووووووووووه نه پشیمون شدم فقط ورزش روعشق استD
پاسخ:یه لحظه فک کردم قاط زدی ولی امیدوار شدم بهت!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط ورزش


سجاد
ساعت20:59---20 آذر 1392
ورزش...

يه كمم از جغرافي خوشم ميومد...
پاسخ:نه جغرافی خیلی بی بده!!!!!


7777
ساعت19:32---20 آذر 1392
ورزشو بات موافقم املا هم دوس داشتم ولی الان دیگه متنفر شدم خودت میدونی چرا!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره میدونم با اون معلمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مبینا
ساعت18:18---20 آذر 1392
سلام خرخون المپیادو بد ندادم

تو درسا که معلومه ورزشو دوست دارم

البته اگه درسی به نام خوابیدن سر کلاس وجود داشت که دیگه معلومه ...........
پاسخ:خرخون خوتی!!!!!!!!!! موافقم یادم باشه اگه یه روز مصاحبه ای باهام شد حتما این رو بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ، عکس ، ،

تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 14:44 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.