جوک آذر92

تو اتوبوس بودم یه پسره میخواست به دختره شماره بده



یهههو پیرزنه برگشت گفت :خجالت بکش این جای خواهرته....



پسره برگشت گفت من نباید شماره خواهرمو داشته باشم؟!!!

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نفرت
ساعت18:08---2 دی 1392
مث همیشه عالیه


پاسخ:مرسی


عمه مهسا
ساعت1:05---1 دی 1392
چند تا نظر ميخاستم بدم اما كامپيوترم هنگ كرده اينم با بدبختي نوشتم فهميدم داري بهم ميخندي
پاسخ:خخخخخ


✿Áreƒeh✿
ساعت12:56---28 آذر 1392

پاسخ:خخخخخ!


بابای مهسا
ساعت19:48---26 آذر 1392
میدونم مامانت تهدید کرده گفته مگه محسن نیاد خونه دیگه نمیذارم بره تهران.خارج از شوخی خبری نیست خیالت راحت
پاسخ:نه بابا!!!!!!!!! ما که کلا سرکاریم! تکلیفمون رو مشخص کن طرف همون خانم دکتره است؟؟؟؟؟؟؟؟!


سجاد
ساعت20:39---24 آذر 1392
خخخخخ، خب راست گفت بنده خدا...
پاسخ: .......................!!!!!!!!!!!


بابای مهسا
ساعت19:30---24 آذر 1392
. بده زن داییت دکتر باشه با مامانت صحبت کن راضی بشه.امان از معلم علومتون .بقیه رو خودم راضی میکنم
پاسخ:پس یه چیزی در کاره!!!
دعا کن نیای اینجا...!!
مشکل فقط مامان من نیست من راضی نیستم
من که راضی نباشم هیچ کس راضی نیست
بعلهههههههههههه!!!!!!!!!!!!

من اگه تورو شناختم ........ فامیلیم رو عوض میکنم میزارم فامیل خودت خخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!! ما نمیدونیم سرکاریم نیستیم البته باید ذکر کنم که صدرصد هست مارو هی نپیچون طرف رو چند سال پیش هم معرفی کردی !!!!!!!


بابای مهسا
ساعت16:48---24 آذر 1392
دختر باصدای بلند نمیخنده.این هزار بار
پاسخ:به مهسا بگو هنوز قضیه جدول یادمه ها!!!!!!!!!!!!!!!


شهرزاد
ساعت16:22---24 آذر 1392
خخخخخخخخخ!!!
پاسخ:هه هه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جک آذر , جک آذر92 , جک 92 , ,

تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392 | 15:39 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.