جک خنده دار دی92

اس ام اس های خنده دار 92

 

.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ بزرگترین شکستهای عشقی که دخدرای همکلاسی من میخورن ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :


من خودم جزوه می نویسم !!

 


والللا ؛ دست خطمم خیلی خوبه :)

 

 

 

 

 



مورد داشتیم رفته بودن تفریح بارون گرفته همه رفتن زیر کلیپس دختره …

 


میگن ۶نفر بودن که حتی یه ذره هم خیس نشدن :

 

 

 

 

 

 

یه مدت انقد بی‌پولی بم فشار آورده بود که تو GTA مسافرکشی می‌کردم :|

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت15:43---2 بهمن 1392
خیلی با حال بود مرسی

حس ترس از دست دادنت



همه ی آنهایی که مرا نگاه میکنند میفهمند



که من حسود هستم !!



و همه آنهایی که تو را نگاه میکنند



آه ..



لعنت به آنهایی که تو را نگاه میکنند .
پاسخ:ممنون


بابامهسا
ساعت23:16---22 دی 1392
کیفیت جوکهای قبلی رو نداشتن .اصن متوجه نشدم ازاین جوکها
پاسخ:چراااااااااااااااا اون اولی که شامل حال خودته!!


یه دوست خوووووووووووووووووب
ساعت12:07---22 دی 1392
الان آپیییییییی؟
پاسخ:نوچچچچچچچچچچچچچ!


شهرزاد
ساعت21:16---21 دی 1392


یه دوست خوووووووووووووووووب
ساعت17:44---20 دی 1392
چرا هرچی حدس میزنیم درست درمیاد.بعدشم ش پارسال کل کوچه روشیرینی داد امسال که به دردش نمیخوره
پاسخ:دیوونه است والا روتو برم !!!!


یه دوست خوووووووووووووووووب
ساعت17:46---19 دی 1392
سلاااااااااااام.هنوزداری ریاضی میخونی؟یه اطلاع بگیرببین ش زنده هست؟
پاسخ:خوندمش زنده بود زنگ زد بهم ولی حال روحی داغون من اگه جای اون بودم کل کوچه رو شیرینی میدادم من همون رتبه ای شدم که توحاضر بودی جاتو با اون عوض کنی ولی اون رتبه نباشی


mahdi
ساعت16:00---19 دی 1392
خخخخخ دمت گرم خعلیییی با حال بود خصوصا اون کلیپس دختره!!!

یه دوست خوووووووووووووووووب
ساعت19:17---18 دی 1392
ادرسش رو پیداکردم
پاسخ:خسته نباشی!!!


یه دوست خوووووووووووووووووب
ساعت19:17---18 دی 1392
ادرسش رو پیداکردم
پاسخ:خسته نباشی!!!


صدیقه
ساعت14:05---18 دی 1392
خیلی باحال بود
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،

تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 12:37 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.