فک وفامیله ماداریم؟(تیر92)

با بابام نشستیم داریم والیبال میبینیم (ست ۲ که زمینا عوض شده) ، بعد تیم ها یکیشون لباساشون

قرمز بود(آلمان) یکی دیگه سفید(ایران) پاسورِسفید ها هم لباسش قرمز بود . مامانم اومده داره با دقت

نگاه میکنه بعد یهو میگه : عه ! طفلک این قرمزه اینور جا مونده . . .

به افتخار همه ی مامانا و بچه های والیبال بزن لایکووووووووووووووو....

 

تو خونه داشتیم والیبال ایران/المان میدیدیم(تاکید میکنم تو خونه)پسرعمومم ک 5سالشه خونمون

بود.دیدم همش داره سوت میزنه جیغ میکشه هوووهووو میکنه.درضمن این کارارو وقتی میکرده ک توپ تو

زمین حریف بود


داد میزنم میگم چ خبرته؟؟هنو ک نبردیم انقد ادا درمیاری؟؟؟؟


واسم پشت چشم نازک میکنه میگه آی کیو...دارم تمرکز اونارو ب هم میزنم دیگهههه////


اخه من دیگه چی میتونم بگم ایا؟؟؟؟؟@_@

 

عاغا ی سوال دارم میخوام بدونم همه اینطورین یا فقط فامیلای ما که ساعت 10 شب میزنگن ک شام

میایم خونتون بعد 11 میان تازه ساعت 3 ک میشه میگن بریم دیگه داره دیروقت میشه حالا ما به زور چوب

کبریت چشمامونو باز نگه داشتیم.


تازه واسه افطار هم که میخوان بیاین ساعت 7 میزنگن دقیقن 1 ساعت قبل افطار ؟؟؟؟


فک فامیله ما داریم آیا (عایا)!!!!!!!!!!

 

پری شب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ! ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم دیدی بهم الهام شده بود ؟


    میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !!


    فک و فامیله داریم ؟

 

بابای من هروقت پول برق زیاد میاد میندازه گردن لامپ مودم من …

 

روز اول ماه رمضون بعد تحمل كلي گرسنگي نشستيم سر سفره كه روزمونو باز كنيم تا الله اكبرو گفتن

زن داداش گرامم با يه جديت و اعتماد به نفس كامل شروع كرده به خوندن دعاي افطار


دعاشم به اين شرح:يا مقلب القلوب والابصار....


هيچي ديگه من كه از خوردن منصرف شدنO-o


سفره هفت سين :((


دعاي افطار:O


خداييش عروس ما داريم ؟؟؟؟

 

  مادرم به من میگه اخه پسر تو کی میخوای ادم شی


    پدرم سریع در جواب مادرم گفت این ادم بشه پینو کیو تنها میمونه ولش کن چیکارش داری…..
    پدر من من نخوام ازم دفاع کنی باید کی و ببینم ها ها

 

  مادرم به من میگه اخه پسر تو کی میخوای ادم شی


    پدرم سریع در جواب مادرم گفت این ادم بشه پینو کیو تنها میمونه ولش کن چیکارش داری…..
    پدر من من نخوام ازم دفاع کنی باید کی و ببینم ها ها

 

تلویزیون طرز درست کردن شربت انبه رو داده،مامانم خواست اون رو درست کنه،بعد که درست کرد و

خوردیم دیدیم مزه کدو میده،گفتم مادر من مطمئنی انبه است؟قبلا انبه ی مزه دیگه داشت،برگشته

میگه انبه نداشتیم جاش کدو حلوایی زدم!!!!!


من:-o
اون کدوئه:D
انبه:((
میگم خو مادر من چه شباهتی بین انبه و کدو حلوایی هست،میگه جفتشون زرده!!!!
مادر خلاقه دارم:دی
سلامتی همه مادرا

 

سلام دوستان
عاغا ما ی گودزیلا تو فامیلمون داریم بچه دخترخالمه.سه سالشه.رفته بودیم خونشون داش  ماشین بازی میکرد.
باباش برگشت گف:دخترم کجاداری میری با ماشینت؟


گف:بابا الان تو اتوبان همتم میخوام دوربرگردونو دور بزنم برم تو یادگار!!!!!!!


ای خداااااااا
ما بچه بودیم فک میکردیم خطای وسط اتوبان مارن!!!!



 

پسر خالم ۵ سالشه اومده میگه بیا ۲۰ سوالی بازی کنیم !


می گه : اول تو بپرس !


میگم : تو جیب جا میشه ؟!


یه خورده فکر کرده میگه وایسا همین جا !!


یواشکی رفتم ببینم کجا رفته

!
دیدم رفته در یخچال به زور یه سیبو داره میکنه تو جیبش !

 

 

معلم کلاس چهارم من خاله ام بود. وقتی ازم درس میپرسید حتی اگه درستم جواب میدادم منو میزد. در

صورتی که به بچه های دیگه حتی اخم هم نمیکرد. وقتی هم بهش میگفتم چرا میزنی خو? میگفت تا بچه

های دیگه فکر نکنن بین تو واونا فرق میذارم.


خو خاله جون آخه من قربونت برم الکی منو بزنی که نمیخوای فرق بزاری? 


خاله اس من دارم?????

 

یه خواهر کوچولو دارم که مثل همه ی دهه هشتادی ها بلده با کامپیوتر کار کنه. تازه هر وقت هم فیلمشو

میبینه و بازیشو میکنه و کارش تموم میشه و میخواد کامپیوترو خاموش کنه، قبلش همه ی صداها رو تا آخر

زیاد میکنه. و زمانی که بنده میرم پشت کامپیوتر و روشنش میکنم حدس میزنین که چی میشه دیگه. از

اقسا نقاط خونه فحش نثارم میشه که صدای اون لامصبو خفه کن!!!


فک و فامیلو حال میکنی جان من؟!

 

ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ 4ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ


ﮐﻮﺩﮎ ﻣﯿﺪﯼ،ﺷﺒﮑﻪ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩﻡ


ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﺑﺎ ﺣﺮﺹ ﻣﯿﮕﻪ:ﺁﺧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺍﻡ


ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺖ ﺑﮕﻢ...
ﻣﻦ|:

 

مامانیم برام ی ادکلن خریده بود هر وقت ک میزدمش میگفت باز بویه گندشو در اوردی وقتی هم ک

نمیزدم میگفت بلند شو برو گمشو 


بو گند میدی ادکلن خریدم برات واسه چی!؟


تو رو خدا یکی بزنه منو له کنه!!!!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392 | 12:11 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.