از ترس این که مامانو بابام بهم بگن کاری بکن از اتاقم بیرون نمیرم …الانم که اینو دارم میگم دستشویی دارم!!!من برم بیرون؟؟؟عمرآ :|

 

 

 

 

 

به دادشم که ۱۰ سالشه گفتم با گاری جمله بساز گفت:اخه تا کی باید صبر کنم تابریم خواستگاری؟

 

 

 

 

 

 

 

امروز توی مراسم ختم آقای گوینده پشت میکروفون خیلی شیک و مجلسی اعلام کرد روحش یاد و شادش گرامی

 

 

*

 

*

 

*

 

 

 به مامانم میگم حوصلم سر رفته؛میگه زیرشو کم کن:‏)مامانه من دارم‏?

 

 

 

 

 

 

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ” دستشویی” ﺩﺍﺭﯼ ﻫﻢ ﺳﺮﻋﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎﻟﺎﺗﺮ ﻣﯿﺮﻩ؛ ﻫﻢ ﻣﻄﺎﻟﺒﺶ ﺟﺎﻟﺐ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ؟ !!!

 

 

 

 

 

*

 



نظرات شما عزیزان:

yeganeh
ساعت19:28---17 شهريور 1392
like


آپم
پاسخ:اومدم


شهرزاد
ساعت18:33---17 شهريور 1392
ما اهل دقت کردن نیستیم!!!
پاسخ:ماهم نیستسم کش رفتیم!!


Me
ساعت16:06---16 شهريور 1392
دقت کردم عجیییییییییییییییییییب!!
پاسخ:اصن یه وضعیه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392 | 12:42 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.